środa, 8 stycznia 2014

Papierosy

Dość często widzi się młodych ludzi z papierosami co już nie dziwi tak jak kilka lat temu. W sumie to rozumiem, bo bardzo często widzi się też starszych z fajką w zębach. Jest to swego rodzaju pokazanie jacy są już dorośli, po za tym ma to słodki sam zakazanego owocu. Z resztą zawsze jest ta ciekawość jak to jest. Ja właśnie z tej ciekawości zapaliłam pierwszą fajkę, z ciekawości i złości. Zastanawiałam się czy uspokoję się, czy będzie w jakiś sposób mi potem lżej. Jak osoba która nie umie się zaciąga skończyło się na tym, że przez cały dzień wykaszliwałam dym... czy coś koło tego.
     Za drugim razem kryła się tylko ciekawość, ale efekt był mniej więcej taki sam.
     Za trzecim razem, bo do trzech razy sztuka, byłam już nieco mądrzejsza i nie zaciągałam się. Dla osoby nie palącej, spalenie bez zaciągania fajki o średniej mocy (niepieski kolor) wywołało lekkie zawroty głowy. Potem paliłam od czasu do czasu zdarzały się tygodnie że codziennie. Jednak nie byłam z siebie dumna. Nie cierpię czuć się od czegoś zależna. Teraz nie mam zapasu fajek. Pale ewentualnie dla towarzystwa (taka trochę słabość) i w chwilach słabości, ostatnio kiedy cały świat mi się walił i jeszcze szkoła dawał do wiwatu. Uspokajało i dawało siłę by zacząć myśleć w miarę na zimno. Jednak gdy zapale jednego to zazwyczaj za nim idzie chęć na następnego.
     Od niedawna nauczyłam się zaciągać. Takie osiągnięcie z tych niepotrzebnych.
     Czy warto palić ? 
Nie warto. Nie masz z tego żadnych korzyści, a spokój jest przelotny. Jak każdy narkotyk by działał z czasem musisz palić coraz więcej.  To raczej widzę po moich rodzicach.
     Czy warto spróbować ?
To już zależy od ciebie. Jeśli bardzo cię ciągnie i chcesz to dobra. Nigdy nie pal dla znajomych, jeśli chcesz to pal, jednak pamiętaj o konsekwencjach. O tym, że to tempi smak, powoduje choroby itd.
Jednak jeśli cię nie ciągnie to nie pal. Po co ci to ?



13 komentarzy:

  1. Próbować to chyba każdy próbował. Mnie na dłuższą metę to nie zaciekawiło na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czadu też zdarzało mi się popalać, ale nigdy nie czułam żadnych skutków... Ani jakiegoś rozluźnienia, ani zawrotów głowy jak ty.
    Zgadzam się z tym, że zdecydowanie nie warto palić.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie palenie bardzo uspokaja, i to nie na krótką chwilę, jeden papieros może uspokoić mnie nawet do 7 godzin :o ponad to, lubię obserwować dym, robić kółeczka, wypuszczać go w szklanki i na proste, twarde podłoża, robić z niego zakręcone tornado i tak dalej *o*

    opisałam swój styl ogólnie. może po tym pierwszym outficie tego nie widać, ale czasami naprawdę wyglądam bardzo dziwnie :o

    dziękuję za komplement kochana! C:
    zapraszam do obserwowaniu mnie na facebook'u: https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie palę i palić zamiaru nie mam . Widzę jak marnują się znajomi moich rodziców którzy palą wiele lat , nie jest to motywujące aby palić . Moi znajomi również ulegli ''modzie'' na papierosy , widzę jak się męczą gdy nie mają papierosów , wcale nie jest to miły widok ...
    Ja się cieszę że w nałóg nie popadłam i nie mam zamiaru popaść ;*
    Świetny post który daje dużo do myślenia ! Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze się przyznać, że czasmi wydaje mi się palenie ciekawą przygodą.Później jednak przypominam sobie o okropnym smrodzie i najgorsze to co powiedziałaś zależność.To mnie całe szczęście zniechęca do spróbowania i mam nadzieję, że nie sięgnę po fajkę.
    Ciekawy post.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. racja, nie warto palić..

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nienawidzę papierosów ;/ nie dość że śmierdzą to nie widzę w nich nic fajnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest tzn ''lans'' :/ mnie się to też nie podoba...

    http://loveanimalsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry post . Z narkotyków rzadko co się wychodzi I jest tak samo z papierosami . Według mnie papierosy śmierdzą :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po prostu nienawidzę papierosów ! W szkole pełno osób całe przerwy przesiaduje w łazienkach paląc. Kiedy otwierają drzwi dym roznosi się po całej szkole.
    Nie rozumiem ludzi którzy palą papierosy, po co im to....

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  12. nie warto, szkoda zdrowia i kasy.. , dodaję do obserwowanych blogów w wolej chwili zapraszam do mnie:) :*)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam tylko raz papieros w ustach i na tym się moja przygoda skończyła - nie rozumiem ludzi którzy palą ;/

    Z przyjemnością obserwujemy i dziękujemy za odwiedziny, 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń