czwartek, 21 sierpnia 2014

Czym można wzorować się w życiu.

Mae govannen.
Dziś jest pierwszy dzień, kiedy odkrywam coś nowego dzięki uprzejmości innego człowieka. To bardzo miłe iż mogę się tu wypowiadać i chciałabym podziękować z całego serca.
Uprzednio czytałam wspaniałą książkę Paula Coelhio : " Być jak płynąca rzeka". Jest cudowna, i sądzę że jeden raz to za mało. Oczywiście jest wiele sposobów na czytanie książek, jedni robią to specjalnie i powoli, inni czytają je jak błyskawice. Ja, dziś czytałam w oba sposoby. Wiem że na pewno będę powracać do jego słów. Długo czekałam na jakąś wenę, czy cokolwiek co pozwoli mi się odezwać. Największym mym marzeniem jest być dobrym człowiekiem, i nauczyć się życia... po prostu być w pełni sobą... zapewne wszystko co będę czynić... będzie ów dotyczyło..
To dla mnie szczególna chwila, bo pierwszy post na tym blogu.
Sądzę, że w życiu można wzorować się wszystkim...
Że mamy tyle wolności by być tym kim jesteśmy i cieszyć się każdym dniem. Nieporównywalne jest to jak wielki to dar, i dzięki takiemu dniu otwiera się tyle niesamowitych rzeczy... Tak bardzo mnie boli kiedy wiele dusz mówi iż widzą bezsens. Lecz cóż można czasem rzec? Czasem najlepiej jest milczeć, bo nie wszystko da się naprawić tylko za pomocą słów, a rezultatów NIGDY nie ujrzymy za pierwszym razem.
Wszystko płynie...


1 komentarz:

  1. Życzę spełnienia marzeń. Ja po woli tracę wenę twórczą jeśli chodzi o mój blog. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń